Sport
Společnost Coca-Cola byla vždy ve svých aktivitách nablízku sportu. Jméno Coca-Cola se v průběhu let nerozlučně spojilo s celou řadou zahraničních i domácích sportovních událostí. Sport spojuje lidi dynamickou a vzrušující zábavou a stejně jako Coca-Cola osvěžuje tělo i mysl.
Coca-Cola podporuje zájem o sport i v lokálních podmínkách České republiky a je oficiálním sponzorem AC Sparta, hokejových klubů Vítkovice, Litvínov, Slavia, Pardubice a Zlín.
Olympijské hry

Neexistuje žádná jiná společnost na světě, která by byla po tak dlouhou dobu a tak těsně spojena
s Olympijskými hrami jako právě The Coca-Cola Company. Naše společnost je více než pouhým sponzorem; je
vlastně spolupoutníkem olympijského hnutí.
Spolupráce firmy a olympijského hnutí se zrodila v létě roku 1928, kdy olympijskou výpravu Spojených
států amerických, plující na palubě parníku na IX. Olympijské hry do Amsterdamu, doprovázelo tisíc beden
nápoje Coca-Cola.
Olympijská premiéra nápoje Coca-Cola je o to více než památná, že právě na hrách v Amsterdamu poprvé
zaplál oficiální olympijský oheň, který znamenal začátek novodobých Olympijských her.
Od té doby je společnost The Coca-Cola Company sponzorem letních i zimních olympijských her.
Běh s olympijskou pochodní

V roce 1936 profesor Carl Diem pojal myšlenku k propojení řeckých kořenů olympijského hnutí a dneškem.
Tak se zrodila nová tradice – Běh s olympijskou pochodní. Od roku 1936, letních olympijských her v Berlíně
putuje olympijský oheň tisíce kilometrů a na své cestě zapojuje tisíce lidí na celém světě, kteří si jej
předávají.
Tradičně se do Běhu s olympijskou pochodní zapojovali pouze běžci z hostitelské země. Naproti tomu, v roce
1992 představila společnost Coca-Cola novinku, na Běh s Olympijskou pochodní pozvala více než 150 běžců ze
50 zemí světa.
Běh s Olympijskou pochodní sponzorovala společnost Coca-Cola také v Lillehammeru. Do Běhu se zapojilo
30 atletů z 13 zemí světa. V roce 1996 měla společnost Coca-Cola exkluzivní možnost používat symbol
olympijské pochodně a v rámci své soutěže "who would you choose", hrála určující roli ve výběru běžců, kteří
olympijskou pochodeň nesli.
Mistrovství světa ve fotbale

The Coca-Cola Company je jedním z dlouholetých partnerů Féderation Internationale de Football Association
(FIFA). Oficiálně začala společnost The Coca-Cola Company sponzorovat FIFA Mistrovstí světa od roku 1978
a v listopadu 2005 prodloužila své partnerství na dalších 16 let.
Společnost Coca-Cola je oprávněna používat symbol této prestižní fotbalové soutěže - Rimetův pohár – pojmenovaný
podle Jules Rimeta, který přišel na originální myšlenku uspořádat světovou soutěž národních fotbalových
týmů.
Pro rok 2005 uspořádala společnost The Coca-Cola Company ve spolupráci s FIFA putovní výstavu Rimetova
poháru. Fotbaloví fanoušci v celkem 28 zemích světa budou moci obdivovat tento jedinečný fotbalový symbol.
Fotbal spojuje

Mistrovství světa 2006 ve fotbale se blíží a společnost Coca-Cola jako jeden z dlouholetých partnerů
FIFA (nepřetržitě od roku 1974) přináší příznivcům fotbalu unikátní zážitek v podobě FIFA World Cup™ Trophy Tour.
Tato vzácná fotbalová trofej se 7. 1. 2006 vydala na cestu, při které navštíví 31 různých měst
na celém světě, a i vy máte možnost se této tour zúčastnit díky speciálním stránkám, kde naleznete nejnovější
informace o akci a časový harmonogram cesty. Dále si zde můžete stáhnout tapety a šetřiče s fotbalovou tématikou
nebo si prohlédnout nové reklamní kampaně Coca-Cola s tématem fotbalu.
To vše na speciálních stránkách
We All Speak Football.
(Pouze v anglickém jazyce.)
Coca-Cola Školský pohár

Projekt školního fotbalového turnaje pro více než 1500 českých středních škol odstartoval jako pilot v roce 2000 s cílem zapojit do soutěže mladé chlapce i dívky z celé republiky. Pod patronátem Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR se zrodil zajímavý projekt, který si mezi školami a veřejností získal velkou oblibu.
Projekt pokračuje každým rokem, tak si projděte aktuální informace.
Coca-Cola Dance team

V roce 2005 poprvé odstartoval nový projekt Coca-Cola Dance team určený pro dívky, které rády tancují a mají chuť soutěžit. Vítězky prvního ročníku měly možnost navštívit profesionální taneční studio v Londýně.
Staňte se členem Dance teamu!
Srdce v pohybu

Společnost Coca-Cola a Klub českých turistů pro vás připravili projekt na podporu aktivního a vyváženého životního stylu s názvem Srdce v pohybu. Zaměřili jsme se na nejpřirozenější pohyb člověka - chůzi. Pravidelný pohyb spolu s vyváženou stravou je cestou ke správnému životnímu stylu, který vám umožní prožít svůj život naplno.
Více informací naleznete na webu www.srdcevpohybu.cz.