
Alfa Romeo 8C Competizione

Audi R8

Aston Martin V8 Vantage Roadster

Arash AF10

Aston Martin DBS

Audi S3

Auda TT Roadster

Audi A5
Na tom, že Alfy Romeo vypadají skvěle, není nic překvapujícího. Audi zase disponuje pohonem všech kol a vysokou akcelerací.
Nabízíme vám první díl těch nejzajímavějších novinek, které přijdou letos na trh.
ALFA ROMEO 8C COMPETIZIONE
Cena 4 200 000 Kč
V prodeji říjen 2007
Alfu 8C s motorem vpředu a pohonem zadních kol bude pohánět vidlicový osmiválec o objemu 4,7 litru využívaný některými modely Ferrari a Maserati, který autu dodává 450 koní. Vznikne jich pouze pět stovek a většina z nich už má majitele, takže zájemci by si měli pospíšit.
Tomáš Pohanka:
"Na tom, že Alfy Romeo vypadají skvěle, není nic překvapujícího. Na pohon zadních kol se však fanoušci značky načekali pekelně dlouhou dobu. Úkolem 8C Competizione bude dodat Alfě statut automobilky, která umí dělat i skvělé supersporty. Doufám, že ho splní. "
ARASH AF10
Cena 7 140 000 Kč
V prodeji podzim 2007
Arash Farboud připravuje svůj první supersport. Má jej pohánět vidlicový osmiválec o objemu sedmi litrů od amerického Chevroletu. Počátkem jara by měl být k dispozici prototyp, model by měl být hotov v průběhu podzimu.
ASTON MARTIN DBS
Cena 7 020 000 Kč
V prodeji listopad 2007
Speciální série DB9 orientovaná na rychlou jízdu. S pomocí kompresoru ždímá DBS z dvanáctiválce přes 510 koní. Dobrým výkonům na silnici by mělo pomoci i několik vychytávek šetřících hmotnost, kupříkladu karoserie z karbonu.
ASTON MARTIN V8 VANTAGE ROADSTER
Cena 3 780 000 Kč
V prodeji duben 2007
V8 Vantage Roadster od Aston Martinu se dostane do prodeje na jaře, čímž zdvojnásobí nabídku otevřených modelů značky. Předpokládaná cena je devadesát tisíc liber neboli o sedm tisíc víc než kupé. Slovo Roadster v názvu by mělo zákazníkům zdůraznit skutečnost, že charakter tohoto vozu je sportovnější v porovnání s modely Volante, které automobilka nabízela dříve.
Inženýři Aston Martinu se prý velmi snažili vtisknout vozu vlastní nezaměnitelný charakter. Výkony zůstanou stejné jako u verze s pevnou střechou, tedy maximální rychlost 280 kilometrů v hodině a akcelerace z nuly na stovku za pět sekund.
Plátěná střecha je plně automatická, složí se do kufru za osmnáct sekund a funguje až do rychlosti 50 kilometrů v hodině. Tuhost karoserie by neměla být problémem podobně jako u DB9 Volante, jelikož i tentokrát v Aston Martinu na kabriolet mysleli už od samého začátku.
AUDI R8
Cena 3 000 000 Kč
V prodeji duben 2007
* Pohon všech kol
* Zpočátku výkon 420 koní
* Desetiválec až za rok
Supersport od Audi přistane v prodejnách v dubnu v podobě R8 s vidlicovým osmiválcem o výkonu 420 koní. Bude disponovat pohonem všech kol, maximálkou přesahující 300 km/h a akcelerací na stovku za 4,6 sekundy. Verze s desetiválcem se přižene v roce 2008.
Informátor
Malosériovou výrobu dostala na starost továrna Audi
v německém Neckarsulmu. Denně tam vyprodukují maximálně patnáct těchto supersportů R8, přičemž například britský příděl 350 aut na letošní rok je již rozebrán. Česká cena dosud nebyla zveřejněna, ale v Německu začíná na 105 tisících eur.
AUDI S3
Cena 1 156 900 Kč
V prodeji nyní
Audi S3 se rozhodlo trumfnout svého šestiválcového bratrance - Golf R32 - jen s pomocí přeplňovaného dvoulitrového čtyřválce TFSI, ovšem naladěného na 265 koní. Bude stovka za 5,7 s a 250 km/h stačit?
AUDI TT ROADSTER
Cena od 1 100 000 KčV prodeji duben 2007
TT Roadster dorazí na jaře, přičemž odhadovaná základní cena za benzínový dvoulitr s turbem je 1,1 milionu. Střecha se ovládá klasicky tlačítkem a torzní tuhost se oproti minulé generaci zdvojnásobila.
super stranka
(ondry, 25. 7. 2009 18:10)